dilluns, 2 de juny del 2008

El peix gran es menja al petit!!!!! :-(

Avui ja ha sigut la gota que ha fet vessar l'aigua del got. Normalment es respecten a la ciutat de Barcelona, els passos de vianants, les voreres, però avui aquest conductor del camió ha mostrat una actitut personal incívica, i de les normes de circulació. Com es nota que es gran, i que al que li molesti que es posi fulles. Qui li demanarà que aparti el camió si molesta? Tindrà opcions una persona que vagi en cadira de rodes de demanar-li pas? Que fará un invident quan vulgui creuar el carrer? Doncs donar-se de nassos contra el camió. Jo soc una persona calmada, tranquila, pero aquestes situacions em fan treure la persona reivindicativa que porto dins. Jo faria que aquest conductor,es posés a la pell i li faria anar una setmana només en cadira de rodes, i que es trobés obstacles com el que ell ha posat. I paro aqui, perque faria accions molt més contundents, que no faig per manca de temps. Em queda gràcies als blogs, el dret a la pataleta, de moment.

Avisats esteu

1 comentari:

  1. Hola! Molt d'acord amb tu amb el dret de la pataleta, ultimament sembla que cada vegada hi ha menys civisme.
    Moltes felicitats per el fi de les obres, els banys han quedat molt bé.
    Dona-li una salutació i una abraçada forta a la Silvia de part meva.

    Faika

    ResponElimina